4. Bridget Jones 1 ja 2
5. The Break-Up
7. Amelie
9. Juno
10. The Great Gatsby
17. What if
18. Tv-sarja Girls
Kyllähän näistäkin aika moni päättyy siihen ihanaan Happily ever after-suudelmaan, mutta eivät sentään kaikki. Oma lempparini näistä on erityisesti tuo 500 Days of Summer, se on samaan aikaan hulvattoman hauska ja tosi syvältä riipaiseva. Myös ylempänä listassa oleva Trainwreck on suosikkejani, sillä sen päähenkilö muistuttaa minua niin paljon että kaverinikin ovat sanoneet "eikö sulle ole käynyt joskus noin" joistain leffan kohtauksista. Pitäisiköhän tehdä omasta elämästänikin leffa?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti