torstai 17. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 2015: Luukku 17

Hiljattain minulle ehdotettiin joulukalenteriin postausta huonoimmista iskuyrityksistä joita olen saanut osakseni. En vain voinut toteuttaa ideaa heti silloin, mutta nyt alkavat päivät ennen joulua käydä sen verran vähiin että pystyin tämän toiveen toteuttamaan. Nyt saa nauraa, seuraavaksi kahdeksan järkyttävällä tavalla mieleenpainuvinta pieleen mennyttä iskuyritystä.

1. Olin ajautunut keskusteluun erään mukavalta vaikuttavan jätkän kanssa laivan baarissa. Olin kuitenkin silloin parisuhteessa, joten jouduin kohteliaasti kieltäytymään kun hän ehdotti siirtymistä hyttiinsä. Siihen hän totesi pienen hiljaisuuden jälkeen: "Et oo varmaan koskaan saanut ympärileikattua pippeliä? Nyt olisi tilaisuus." Valitettavasti en lämmennyt sillekään..

2. Olin ystäväni kanssa istumassa iltaa pienessä kuppilassa, kun luoksemme tuli siniseen pikkutakkiin sonnustautunut keskivartalolihava noin kolmikymppinen turkkilaisen näköinen mies. Hän pyysi minua ensin kanssaan polttamaan tupakkaa, ja kieltäytyessäni tarjoutui ostamaan minulle juotavaa. Sitten hän kysyi, onko minulla poikaystävä kun kerran ei kelpaa. Totesin että ei, mutta ei siitä huolimatta nyt kiinnosta. Sen kuultuaan hän aloitti mahtavan avautumisen siitä, kuinka suomalaiset naiset ovat hirvittävän vaikeita ja kylmiä ja ikinä ei irtoa vaikka yrittäisi mitä. Maailma on näköjään kova paikka sinitakkisille turkkilaisille.

3. Kerran baarissa istuimme ystävieni kanssa pöydässä ja luoksemme tuli pikkuinen jätkä, joka oli juonut itsensä melko mojovaan känniin. Hän alkoi mongertaa jotain ihan käsittämätöntä josta en meinannut saada mitään selvää, ja lopulta vieressä istuva ystäväni sanoi tyypille: "Luulen, että Larissa ei nyt ole ihan samaa mieltä kanssasi tästä asiasta." Siihen tyyppi totesi fiksusti: "No ei tarvii olla samaa mieltä, riittää että seksuaaliset aistit kohtaavat." Tähän sitten totesin samalla nauruun tukehtuen, että tällä kertaa ne eivät ikävä kyllä taida kohdata.

4. Ollessani työharjoittelussa peruskoulussa tuli minua kerran portaissa vastaan ehkä seiskaluokkalainen poika, joka pysäytti minut ja kysyi ryhtyisinkö hänen tyttöystäväkseen. Olin hyvin häkeltynyt pyynnöstä, mutta totesin että olen luultavasti vähän liian vanha hänelle. Hän otti asian onneksi aika lungisti, olisi ollut tosi inhottavaa aiheuttaa 13-vuotiaalle elämänsä ensimmäiset sydänsurut.

5. Tämä Tinder-keskustelu.



6. Yksissä opiskelijabileissä luokseni tuli tanssilattialla jätkä, joka kehui minua kauniiksi ja kysyi mitä mieltä olen hänen vieressä seisovasta kaveristaan. Katsahdin tyyppiä ja meinasin revetä nauramaan, sillä hän näytti ihan pitkäksi venytetyltä hobitilta. Tiedättekö, hiukset ja kasvonpiirteet kuin hobiteilla, mutta pituutta oli varmaan kaksi kertaa enemmän. Paniikissa heitin ilmoille ensimmäisen hätävalheen mikä päähäni pälkähti ja sanoin olevani varattu. Siihen hobitti vastasi: "Niin mäkin, ainakin puoliks." Tyypin kaveri taas totesi: "Niin mä vähän ajattelinkin, että oot ihan liian kaunis olemaan sinkku." Tapaus jätti minut hämmentyneeksi pitkäksi aikaa.

7. Kerran baarissa bongasimme kavereideni kanssa tanssilattian reunalta jätkän, joka oli yrittänyt iskeä minua noin vuotta aikaisemmin eri baarissa. Kauhukseni hän marssi luokseni eikä muistanut aikaisemmasta kerrasta mitään, ja alkoi heittää melko samanlaista läpyskää kuin edelliselläkin kerralla. Olin itse keskellä suurta missiota iskeä eräs toinen jätkä, joten lähetin tyypin matkoihinsa aika nopeasti. Hän tuli vielä pari kertaa takaisin ja viimeisellä kerralla tiedusteli mitä väärää hän on tehnyt kun olen hänelle niin tyly. Totesin siihen sitten vaan, että ollaan käyty tämä läpi jo kerran enkä jaksaisi enää toista kertaa. Hän ei meinannut ensin uskoa ollenkaan, mutta kun luettelin asioita mitä hän oli itsestään vuosi sitten kertonut tuli hän siihen tulokseen, että joko puhuin totta tai olin pelottava ajatustenlukija ja selvänäkijä.

8. Kenties huvittavin tapaus koskaan tapahtui laivalla, kun eräs mies tuli luokseni tanssilattialla. Hän kehui minun olevan mielestään erittäin kaunis ja seksikäs, mutta koska tunne ei ollut vähääkään molemminpuolinen, toivotin hänelle melko viileästi mukavaa illanjatkoa jossain muualla. Tyyppi lähti häntä koipien välissä nuolemaan haavojaan, mutta palasi hetken päästä takaisin. Hän marssi luokseni ja tokaisi: "Sulla on marsun hampaat." Jälleen melko viileästi kiitin tyyppiä mielipiteestään ja pyysin häntä poistumaan, minkä hän jälleen tekikin. Hetken päästä hän palasi jälleen, koputti olkapäätäni ja sanoi: "Anteeksi, mä sanoin sulle äsken tosi ilkeästi. Oikeesti oot todella kaunis ja viehättävä nainen." Tähän totesin vaan, että arvostan kovasti hänen mielipidettään, mutta voisiko hän nyt ihan oikeasti mennä viettämään loppuiltansa jonnekin muualle.

Oi voi, miehet ovat hauskoja. Kiitos vaan tästä postausideasta, itsekin nauroin tätä kirjoittaessani!

Ei kommentteja: